сряда, 8 февруари 2017 г.

The Secret Life Of A Book Blogger Tag


1. От колко време си блогър?
В този блог от 16 Април 2016, но преди това имах друг. Него го стартирах на 3 Май 2014- значи от тогава. Около 4 години. 

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?
Не мога да отговоря с точност. Аз си имам едно такова желание за бъдещето. Независимо колко време минава, и независимо дали някой чете постовете ми, аз да си пиша ревюта. Било то за бъдещото ми Аз- за да се сещам какво съм чела, било то за децата ми- за да споделят любовта ми към четенето. Мисля, че и да има промеждутъци между постовете ми, някога все ще се връщам за да напиша нещо ново. 

3. Какво е най-доброто нещо от това да пишеш в блога? 
Най-вече ми доставя удоволствие. Когато прочета нещо, искам да запиша мислите си някъде. Нещо като книжен дневник, каквито ни караха да попълваме в училище като малки. Много обичам да си избирам картинки, да търси точно онази, която най-много ще се доближи до въображението ми. Така си развивам и писането. И като цяло, оставям някаква следа в това огромно интернет пространство. 


4. Какво е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш? 
Не мисля, че има нещо лошо. Не ми харесва фактът, че в момента студентството доста ми пречи да пиша, но какво да се прави. Опитвам се да помня какво съм чела, за да мога когато имам време да напиша ревю. 

5. Колко дълго ти отнема да намериш снимки, които ти харесват? 
Ами ако търся снимки на места, ми отнема доста време, може би часове. Защото както казах по-горе, искам снимката да съвпада с картината, която аз съм си нарисувала в съзнанието ми. Най-много време отделям на снимки на героите. В Пинтерест си имам (имаме също така и обща със Стайлс) колекция със момчета и момичета, от които си избирам герои за всяка книга. Мога да загубя много време в тези колекции, питайки се "Това той/тя ли е?". Но пък си струва, когато намериш точната картинка.       

6. Кой е твоят book crush? 
Уф, добре започвам: Фор, Пийта, почти всички мъже на Касандра Клеър (Магнус, Алек, Джейс, Джулс, Уил, Джем, Саймън- моята любов), Калъм от "Калъм и Харпър", Итън от "Прелестни създания", Чарли от "Предимствата да бъдеш аутсайдер", Димитри Беликов, Невил Лонгботъм, Пърси Джаксън, Алекс от "Love, Rosie", иии много други, но този списък стана много дълъг вече.   



7. Кой автор би желал да бъде в блога ти? 
Ако трябва да е само един, то ще е Джоан Роулинг- тя е Бог. Дори след 20 години от нейният шифър изскачат нови и нови тайни, които не сме забелязали или осъзнали. Направо ме шокира. Ако са повече, редом с нея искам и Касандра Клеър, Ребека Ярош, Кинг, Джей Маклийн, Дженифър Арментраут. И още, но тези са основните, които ще recruit- на. 

8. Какво носиш, докато си пишеш поста?
Ами каквото нося обикновено вкъщи- анцуг, тениска. Ако е студено ще имам и суичър/пуловер върху тениската. 

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш? 
Моята подготовка обикновено се състои в това да си напиша ревюто. Аз го пиша винаги на хартия, защото (Не дай Боже) ако нещо се случи с блога ми и вземе се изтрие, да мога да си възстановя ревютата. Плюс картинките, може би около 2-3 часа.     




10. Какво мислиш за book-blogger- ската общност? 
Страшно много се радвам, че я има. Не само в България, а като цяло. Като виждам групата ни за блогъри, където всички споделят ревюта и разменят мнения, форумът Муза и блоговете на всички, изпитвам радостно чувство. Американските блогъри/влогъри като Кристин, Джеси, Кат и всички други допълват радостта. Книгите са любов, трябва да има такава общност. Енергията на всички, които се стараят да опишат емоциите си от книгите, е страхотна. 

11. Какво мислиш, че трябва да прави човек, за да има успешен блог? 
Не питате правилното лице в този блог. Стайлс е по-наясно с тези неща. Аз правих дизайна, тя ни разпространяваше. Но може би да пишеш своето си мнение, да не копираш, защото от това няма никакъв смисъл. Да си част от общността, която споменахме. Да пишеш увлекателно, за да привличаш читатели. 

Дано този таг Ви е харесал. Ето, опознахте ме още малко :) Тагвам Мари и Katherina. Намасте и приятна вечер!

Скот     

Няма коментари:

Публикуване на коментар