събота, 21 май 2016 г.

"Marry, kiss, cliff" Book (+ Movies and Shows) Tag


Стайлс:   Здравейте. Сезонът на матурите официално свърши (Ураа!) и затова решихме, че е време да публикуваме първия си таг :) И за да е забавлението на макс, със Скот ще го направим заедно. Идеята за тага взех от Nora . Подобно на нея също включихме сериали, а героите от книгите сляхме с филмовите им адаптации.

 Рунд 1
Скот : Аз бих се оженила за Джин от "Дете на пустинята", защото е забавен, хитър и адски добър с пистолета (като мен, не питайте защо). Освен това е свободомислещ, приема жените за
равни и иска да види света, не се застоява дълго на едно място.
Бих целунала Едито от "Здрач". Сигурно за 100 години на земята поне се е научил да целува, надявам се, иначе ще съм се прецакала. Заслепи ме, Еди. 
Бих бутнала от скалата Аче/Степ от "3 метра над небето", защото си беше едно арогантно копеле. Да, обичаше Баби, но се държеше ужасно...ужасно. 

  Рунд 1
Стайлс : Това е много трудно. Обичам всичките.
Ще се омъжа за Пач, защото това е една от първите поредици, които четох и много си го обичам.
Ще целуна Холдър, Дийн Холдър, защото той е толкова мил и сладък...и е Дийн Холдър.
Ще бутна Джаред. Нищо лично, мой човек.






  Рунд 2
Ох, много трудно бе. За жених бих взела Деймън, защото първо е извънземен, а аз обичам конспирациите и второ, виждали ли сте Деймън? Секси, забавен, over protective. За него ще се бия в калта с Кити. 
 Бих целунала Томас, защото е много готин, според мен. Като цяло трябва да ми допадне като човек, за да го кисна и Томас покрива критерия. 
 Бих бутнала Адам, защото...абе  аз не знам защо. Просто не може да се мери с Деймън и Томас.



   Рунд 2
Ще се омъжа за Нют, разбира се. Все пак е Томас Броуди Сангстър. 
 Ще целуна Гидиън (всеки, който е гледал филма знае защо)
 Ще бутна Ландън, само защото трябва да бутна някой. Надявам се да оцелее. 









  Рунд 3
На момента слагам халката на Елиас Валерий, защото той е Елиас Валерий (картинката обяснява защо го харесвам тооолкова много).
 Бих целунала Даниел Григори. Сигурна съм, че целувката му ще е страхотна, все пак е ангел.
Ще бутна Алекс, защото на фона на всички други книжни бойфрендс, той бледнее.






  Рунд 3
 Това е много трудно, защото ще бутам Ливай.
Ще се оженя за Джейс, не за друго, просто това са "Град от кости", а тази поредица е велика. И винаги съм харесвала ловците на сенки. 
Ще целуна Рафи, защото както се казва "Когато живота ти поднесе лимони, си направи лимонада"






 Рунд 4
Джон Смит, хвърчиш браточка.
 Итън, вземам те за свой законен съпруг, докато смъртта ни раздели. Но и след това ще си мой, не си прави илюзии.
 Ще целуна Фор, защото мисълта да съм в присъствието на Тео Джеймс е неописуема. 








  Рунд 4
Ще се оженя за Пърси Джаксън. Няма нужда от обяснения.
Ще целуна Бен, а ще бутна Ноа, защото Бен е по-млад и близо до възрастта ми, ако не и по-млад.









 Рунд 5
Ще се оженя за Финик, защото е морско дете, като мен. Обича водата и е страшно мил, секси и страаахотен. 
Ще целуна Крисчън Грей, защото му се носи славата, а и Джейми Дорнан не е мъж, който да подминеш с мръсна газ.  
Финч няма нужда от бутане, той сам си скочи. За твое сведение, живота е прекрасен, Финч, тъпак такъв. (Без лоши чувства, Финчи, I lovee you).





            Рунд 5                                    
Ще се оженя за Пийта, ще има да ям много хляб. Какво по-хубаво от това мъжът ти да ти готви? Че той правеше и торти. 
Ще целуна Ивън, и ще бутна Алекс, защото не искам да му разбивам шипа с Роузи. Дано не се контузи сериозно.










  Рунд 6
Белами, дано си си избрал костюм, мъжо. Да си си хванал Кларк навреме. Сега аз те хванах. И няма да те пусна.
Ще целуна Невил, защото, ами любопитно ми е. Нали знаете какво казват за срамежливите хора? Че си ги бива.
С много сълзи на очи и скръб на душата ще бутна Дей и ще се скрия в някоя пещера, защото съм ужасен човек.





  Рунд 6
Обичам Саймън, но по онзи браточка начин, така че ще бутна него. 
Ще се омъжа за Етиен, защото беше мил, сладък. И е американско момче с британски акцент, което живее в Париж. Уау. А и обичаше историята. 
Остава да целуна Иън.








  Рунд 7
Ще бутна Чарли, защото беше много депресиран и много плачеше. Имаше защо, но не чак толкова много. Аз такъв човек не мога да изтърпя. Какво е това нещо, на всеки 10 минути да плаче. (Иначе в книгата си го обичам много, но да, да не е до мен).
Ще целуна Джош Бенет, защото просто аурата му на лошо момче ще ме привлече, знам си.   
Ще се оженя за Джейкъб, не защото толкова съм примряла по "Здрач" (не ме разбирайте погрешно, книгата е супер), а защото той беше най-веселият от тримата.


Филми и сериали 

  Рунд 7
Ох, много е трудно. С риск Скот да ме намрази, защото тя обожава Фиц, ще се оженя за него.  
Ще целуна Кейлъб и ще бутна Дерек. Все пак той е Алфа, ще оцелее










  Рунд 8
Така, Езра Фиц е новото ми попълнение в Алфа Харема. Ще си четем на воля, ще ядем пай, докато другите тичат, и ще имаме красиви бебета.
Ще целуна Нейт Арчибалт, защото една проба преди сватбата не пречи, нали?
Ще бутна Самито, защото той е гъст с дявола и нищо няма да му стане. А и има Дийн, който да му измъкне задника.






  Рунд 8
О, боже Господи. Ще се женя за себе си, защото много се обичам, очевидно. 
Ще целуна Бари и ще бутна Артур, защото той си има Мерлин, който да го поправи. 











  Рунд 9
Ще се оженя за скарания с усмивките Оливър. Ооо, милионерче, имаш пари. Базикам се, аз си обичкам Оливър. Та той е Green Arrow и ще ме научи да се бия.
Ще целуна Чък Бас на задната седалка на лимузината му (Сори, Блеър).
И ще бутна Уил, за да схване намека и да си отреже грозната коса.







 Рунд 9
Въпреки, че Стефан е безсмъртен, Буут е старичък- бутам него. 
Ще се оженя за добрия, стар, Рой. То и без това Теа не го оцени. 
И ще цункам Стефан.







Ние много се забавлявахме, надяваме се да ви харесало. Ако искате да направите тага- самотагнете се.
Автор : Стайлс и Скот


3 коментара:

  1. Много забавно беше, хареса ми, че сте избрали готини персонажи. Браво :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хехе, много добре се е получило! Изглежда следите много интересни сериали. Защо не направите някой път публикация от рода на ''Favourite TV series'' или пък същото, но за филми! :D Би се получило страхотно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, уау, това ще е доста обширно като знам какви фенки сме и двете, но идеята е страхотна. Със сигурност ще я направим някой ден.

      Изтриване